Νότης
Ο Νότης στην Πεύκη είναι μια αναγνωρισμένη επιλογή για τους λάτρεις των γεύσεων. Η φιλικότητα του προσωπικού δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, ενώ η ποιότητα των υλικών χρησιμοποιημένων φαίνεται να είναι προτεραιότητα. Αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για μια γρήγορη αλλά και απολαυστική γεύση.
Αν και η τιμολόγηση ίσως φαίνεται ελαφρώς υψηλότερη σε ορισμένα πιάτα, η συνολική εμπειρία αποζημιώνει. Η έμφαση στην παρασκευή των γεύσεων, όπως η αραβική πίτα, αναδεικνύει την αξία της επιλογής.
Χαρακτηριστικά και υπηρεσίες της Νότης
- Θέσεις σε εξωτερικό χώρο
- Παράδοση χωρίς επαφή
- Διανομή
- Υπηρεσίες στον χώρο
- Φαγητό σε πακέτο
- Φαγητό στον χώρο
- Πολύ καλές επιλογές μπίρας
- Πολύ καλό επιδόρπιο
- Μεσημεριανό
- Δείπνο
- Μοναχικά γεύματα
- Είσοδος με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
- Πάρκινγκ με πρόσβαση για αναπηρικό αμαξίδιο
- Τουαλέτα με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
- Χώρος καθημένων με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
- Αλκοόλ
- Γρήγορο γεύμα
- Κρασί
- Μικρά πιάτα
- Μπίρα
- Οινοπνευματώδη ποτά
- Υγιεινές επιλογές
- Φαγητό αργά το βράδυ
- Φαγητό χαλάλ
- Salad bar
- Xορτοφαγικές επιλογές
- Μεσημεριανό γεύμα
- Δείπνο
- Τροφοδοσία
- Επιδόρπιο
- Χώρος με καθίσματα
- Σερβίρισμα
- Τουαλέτα
- Τουαλέτα ουδέτερη ως προς το φύλο
- Wi-Fi
- Εύκολα
- Ήσυχη ατμόσφαιρα
- Μοντέρνο
- Φιλόξενο
- Ασφαλές μέρος για διεμφυλικά άτομα
- Για οικογένειες
- Ομάδες
- Συνιστώνται κρατήσεις για μεσημεριανό
- Συνιστώνται κρατήσεις για βραδινό
- Δέχεται κρατήσεις
- Πιστωτικές κάρτες
- Πληρωμές από κινητά μέσω NFC
- Χρεωστικές κάρτες
- Καλό για παιδιά
- Στάθμευση στον δρόμο χωρίς χρέωση
- Χώρος στάθμευσης χωρίς χρέωση
- Επιτρέπονται οι σκύλοι
Νότης βρίσκεται στην θέση 1 από συνολικά 26 στη λίστα πετ σοπ στην Πεύκη
Κριτικές πελατών
Νότης έχει βαθμολογία 4.9 από 5 βασισμένο σε περισσότερα από 3335 κριτικές στη Google
Ένα ιδιαίτερο σημείο μέσα στην πόλη. Οι άνθρωποι του μαγαζιού πολύ φιλικοί και ευγενικοί, σε έκαναν να αισθάνεσαι άνετα από την πρώτη στιγμή. Ότι δοκιμάσαμε ήταν νόστιμο και ποιοτικό. Ξεχώρισαν η σκεπαστή, οι κούπες και το γιαουρτλού. Σίγουρα θα ξαναπεράσουμε!
Πολύ νόστιμο φαγητό και εξαιρετική εξυπηρέτηση ! Έχει αρκετά κουνούπια βέβαια στον χώρο των τραπεζιών, αν και μετά από τα αντικουνουπικά σπρέι που μας έδωσαν οι υπάλληλοι του καταστήματος έπαψαν να μας ενοχλούν. Θα το επισκεφθώ ξανά σίγουρα !
Όλα τα λεφτα είναι ή αραβική πίτα του Νότη και αυτο πιστεύω ότι ανεβάζει τα τυλιχτα του. Το κρέας που βάζει ποιοτικά τίμιο. Η βαθμολογία που έχει βέβαια οφείλεται περισσότερο στην αποτυχία του ανταγωνισμού παρά στην ποιότητα του Νότη. Τα σουβλατζιδικα στην Αθήνα εχουν πέσει ποιοτικά και γευστικά σε σχέση με το παρελθόν σε ενα πολύ μεγάλο βαθμό. Τώρα βέβαια 16€ για μικρή σκεπαστη κοτόπουλο είναι λιγο κοροϊδία. Η ποιο ακριβή σκεπαστεί που έχω βρει μέχρι στιγμής και ή μοναδική με την οποία δεν χόρτασα.
Αν μπορούσα να βάλω και 0 θα το έκανα. Ο λόγος που κάνω την αρνητική αξιολόγηση είναι για να μην την πατήσουν κ άλλοι όπως και γω με τις τοοοοσες πολλές θετικές αξιολογήσεις που έχει. Οι τιμές ακριβές για αυτό που προσφέρουν. Το φαγητό δε μέσα στις τρίχες. Παραγγείλαμε πατάτες τηγανιτές και καθώς τρώγαμε βρίσκουμε μια τρίχα. Ενημερώνουμε τον σερβιτόρο, πήρε το πιάτο και δεν ζήτησε ένα συγγνώμη. Ούτε καν αντέδρασε! Μετά από ούτε 5’ μας φέρανε ‘‘καινούργιο’’ πιάτο(όπου για το αρχικό πιάτο με την τρίχα περιμέναμε πάνω από 20’) και μετά από ώρα ήρθε και ο υπεύθυνος που τελικά αυτός ζήτησε συγγνώμη και δεν ήξερε πως συνέβη αυτό και μας ανέφερε ότι μη νομίζετε ότι είναι ίδιο το πιάτο και μπορείτε να συνεχίσετε κανονικά να τρωτε( εμείς είχαμε αηδιάσει). Δεν περνάει λίγη ώρα και ξανά στο υποτιθέμενο καινούργιο πιάτο βρίσκουμε πάλι τρίχα!! Δεν μας χωρούσε ο τόπος και έτσι αποφασίσαμε να ζητήσουμε λογαριασμό. Ήρθε πάλι ο υπεύθυνος με τον λογαριασμό ( ένα απλό χαρτί Α4 με τις ρίγες μπλε που είχαμε στο σχολείο) δηλαδή ούτε καν κανονική απόδειξη 🧾 είχε σκοπό να μας κόψει και αναφέροντας του αυτό μας είπε να μην πληρώσουμε τίποτα. Εμείς φυσικά αφήσαμε 20€ και απλά ΔΕΝ θα ξαναπάμε. Αυτό που ζήσαμε ήταν σουρεαααλ και απορώ που βρίσκει τόσες πολλές κριτικές. Μου φαίνεται αρκετά περίεργο.
Δυστυχώς το hype που έχει δημιουργηθεί γι αυτό το μαγαζί δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου όπως περίμενα. Για τα δικά μου δεδομένα δυστυχώς θα πω ότι αντίκρισα αρκετά ψηλές τιμές που δεν συνδυάζονταν από κάτι τρομερό στο φαγητό ώστε να μπορώ να το δικαιολογήσω! Η μερίδα πατάτες τραγικά μικρή, σε σημείο που νόμιζα ότι ήταν μερίδα που περίσσεψε από άλλο τραπέζι, σαλάτα άδιαφορη με φαλαφελ, καλαμάκι κοτόπουλο μικρό και πολύ ξερό και η κλασική πιττα όπου μπορώ να πω ότι ήταν η μόνη που άξιζε. Το κρέας που έχει μέσα δεν ήταν ξανά κάτι ιδιαίτερο. Ο Νότης άψογος με τις ιστορίες του αλλά δεν θα συνιστούσα κάποιος να τραβηχτεί εκεί πάνω για να φάει μια πιττα στα 8€ . Το περιβάλλον ωραίο και ήσυχο!
Νομίζω ότι μπορούμε να πούμε είναι ένα πολύ καλό χειροποίητο φαγητό που αξίζει να το επισκεφθείς και να δοκιμάσεις, είναι πολύ καλή επιλογή για κάποιον που μένει στην ευρύτερη περιοχή αν όχι τότε έστω μια φορά και από μακριά πρέπει να πας.... Μου άρεσε πολύ ότι φάγαμε, είναι εμφανές ότι χρησιμοποιεί Καλές πρώτες ύλες, ίσως η τιμή του να είναι λίγο τσιμπημένη αλλά εγώ το προσπέρασα με ένα γλυκό που μας προσφέραν... Μπράβο σε όλους...
Δεν ξέρω αν αξίζει το hype του ! Βέβαια ήταν καλό απλά όχι κάτι τρομερό ! Για βόρεια προάστια βέβαια που δεν έχει τίποτα το καταλαβαίνω γιατί γίνεται χαμός !
Πληροφορίες σχετικά με Νότης
Διεύθυνση
Νότης βρίσκεται στην τοποθεσία Faethontos, Ηλίου &, Πεύκη 151 21, Ελλάδα
Τηλέφωνο
Ο τηλεφωνικός αριθμός του Νότης είναι +30 21 0614 2514
Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα: 04:00–23:00
Τρίτη: 04:00–23:00
Τετάρτη: 04:00–23:00
Πέμπτη: 04:00–23:00
Παρασκευή: 04:00–23:00
Σάββατο: 02:00–23:00
Κυριακή: 02:00–23:00