ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε.
Το Κτηνιατρείο Σωτηρίου Ο.Ε. στη Λαμία προσφέρει κτηνίατρικές υπηρεσίες για κατοικίδια. Επιδιώκει να παρέχει φροντίδα και διαγνωστικές εξετάσεις, με στόχο την υγεία και την ευζωία των ζώων. Η φροντίδα και η ακρίβεια στη διάγνωση αποτελούν βασικούς πυλώνες της λειτουργίας του.
Η επαγγελματική προσέγγιση και η φροντίδα για τα ζώα αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για κάθε ιδιοκτήτη κατοικίδιου. Η σωστή και υπεύθυνη αντιμετώπιση κάθε περίπτωσης είναι απαραίτητη για την εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής υγείας για το ζώο.
Χαρακτηριστικά και υπηρεσίες της ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε.
- Υπηρεσίες στον χώρο
- Είσοδος με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
- Χώρος καθημένων με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
- Τουαλέτα
- Απαιτείται ραντεβού
- Συνιστώνται ραντεβού
- Στάθμευση στον δρόμο χωρίς χρέωση
ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε. βρίσκεται στην θέση 29 από συνολικά 30 στη λίστα πετ σοπ στην Λαμία
Κριτικές πελατών
ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε. έχει βαθμολογία 3.5 από 5 βασισμένο σε περισσότερα από 131 κριτικές στη Google
Μείνετε μακριά! Γνωρίζω πάρα πολλές περιπτώσεις από τον ίδιο κτηνίατρο... που μόνο κτηνίατρος δεν είναι...Έχει κάνεις λάθος σε εκατοντάδες ζώα από λάθος διάγνωση και λάθος φάρμακα και έχουν φύγει.... Επικίνδυνος. Θα έπρεπε να έχει αξιολόγηση με - αστέρια και ούτε καν 1.Αν μπορεί ας κάνει κάτι πια κάποια φιλοζωική. Πρέπει να απολογηθεί για τόσες απώλειες ζώων.
Ειλικρινά λυπάμαι για καθέ απώλεια, το βιώσα και εγώ. Προσοχή! θα ήταν φρόνιμο να ελεγχούν τα φάρμακα που χορηγούνται από μεριά καταλληλότητας και οχι κερδοφορίας. Όσο για τον επαγγελματισμό, ανύπαρκτος καθώς οι απαντήσεις που ειπώθηκαν φαναιρώνεται η πλήρη αδιαφορία για τα ζώα και για τον επισκέπτη αντίστοιχα.
Είναι λυπηρό στις μέρες μας να υπάρχει κτηνιατρείο που δεν τηρεί τα απαιτούμενα μέτρα. Έπειτα από επίσκεψη πολύ δικό μου προσώπου για στείρωση του σκυλιού του μετά από 3 μέρες το σκυλάκι έφυγε λόγω των φαρμάκων που χρησιμοποιήθηκαν Το σκυλάκι δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα υγείας. Αυτή η ανευθυνότητα είναι εγκληματική!
Δυστυχώς το ζώο μου παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές μετά την αναισθησία και τρεις μέρες αργότερα το έχασα. Για εμάς ήταν μέλος της οικογένειας και η απώλεια ειναι μεγαλη. Η εμπειρία ήταν οδυνηρή και δεν θα το πρότεινα σε άλλους.
Εχει σημασία πόσα αστέρια; Πραγματικά κανένα Μια κακή κριτική ή η δική μου εμπειρία παίζει ρόλο Μάλλον όχι όταν η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη Παράδειγμα προς αποφυγήν Η επίσκεψη μας στο συγκεκριμένο ιατρείο κόστισε την ζωή του φίλου μας 🥲🐾
Συνιστώ την ΠΡΟΣΟΧΗ όλων σας!!!! Πριν λίγες μέρες πήγα για στείρωση το σκύλο μου, εναν σκύλο γεμάτο ζωή. Φτάσαμε εκεί την μέρα της στείρωσης σε φορτισμένο περιβάλλον μεταξύ των εργαζομένων και ιδιοκτήτη για το λόγο εσωτερικών διαμάχων και γιατί ειναι ενα χειρουργειο που γίνεται με ολική νάρκωση και απο οτι αποδεικνύει το αποτέλεσμα ειναι θανάσιμο όταν απευθύνετε σε ανίδεους. Φτάσαμε και δεν προέβησαν σε καμία ενέργεια εξετάσεων όπως και αρμοζει, ούτε και με ρώτησαν αν εχει φάει ο σκύλος, ούτε και με ρώτησαν αν είχε κάτι ο σκύλος το τελευταίο καιρό απλά ξεκινησαν την διαδικασια με μία φορτισμενη ατμοσφαιρα μεταξυ τους και εκει στα χέρια τους είχαν τη ζωή του σκύλου μας, της οικογένειας μας. Αδιανόητος ο τρόπος που ξεκίνησε η διαδικασία. Καθ όλη τη διάρκεια του χειρουργείο βρισκόμουν εκεί και κατά τη διάρκεια ο σκύλος ξεκίνησε να κανει σπασμούς έντονους. Τον ρώτησα αν ειναι καλά και μου λέει ναι είναι φυσιολογικό και του κάνουν και μια ένεση για συνεχίσουν. Αρχικά να πω οτι για την νάρκωση του χορηγήθηκαν δυο ενέσεις, κατά τη διάρκεια σπασμών ηταν η τριτη, για να ξυπνήσει χορηγήθηκε η τέταρτη ένεση και οταν βγήκαμε απο το χειρουγειο που περιμέναμε στο θάλαμο αναμονής πάνω απο 40 λεπτά για να συνελθει ο σκυλος μας που εν τέλη δεν έγινε στο 100%. Στο θαλαμο ειχε "ξυπνησει" όπως είπαν αλλα ηταν ακομα σε κομματώδη κατάσταση συνεχίζει να κάνει σπασμούς έντονους για 15-20 λεπτά. Η υπάλληλος εκεί είχε αρχίσει να ανησυχεί έντονα και έλεγε χαρακτηριστικά στους άλλους δύο "το σκυλί εχει σπασμούς" πηγαίνοντας μέσα έξω, πάνω-κάτω. Εμείς έτσι όπως είδαμε την αντίδρασή τους αρχίσαμε να αγχωνόμαστε και να λεμε τι συμβαίνει και το μόνο που λέγανε ήταν οτι είναι όλα καλά μην ανησυχείτε. Το μονο που θέλανε ηταν να φύγουμε απο εκει διότι έβλεπαν οτι κατι δεν πάει καλά ετσι ώστε μετα να μας πεισει οτι αφού έφυγε από εδώ "καλά" δεν φταίει κάτι όσον αφορά τη διαδικασια. (Μπορείτε να διαβάσετε και αλλα σχόλια παρακάτω, έχει ξανασυμβεί.) Ο ιδιοκτήτης εκει μας έλεγε "μην ανησυχείτε μπορειτε να ταξιδέψετε σε μια ώρα θα είναι καλά" Χορήγησαν στο σκύλο μας 5 ΕΝΕΣΕΙΣ αν είναι δυνατόν!! Ο σκύλος μετά από ώρες πέθανε. ΠΕΘΑΝΕ! Δε θα πω στο τι μας στοιχίζει σαν οικογένεια αυτή η θλίψη γιατί ήταν μέλος της οικογένειας και μας στοιχίζει καθημερινά. Θα εστιάσω όμως στο θέμα γιατί ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί πλήρως. Δε θέλω σε καμιά περίπτωσή ούτε και εύχομαι κανένας άνθρωπος να περάσει τον πόνο που περνάω καθημερινά εγώ. Γιατί πήραν τέτοιο ρίσκο χωρίς να με ενημερώσουν; Άλλωστε γιαυτό πήγα εκει. Αφού έγινε το γεγονός και πήγαμε απο εκεί να μάθουμε τον λόγο αφού μας διαβεβαίωναν συνεχώς οτι ο σκυλος θα ειναι μια χαρα ρωτήσαμε γιατι δεν προέβησαν σε εξετάσεις πρώτου το χειρουργείο (βάσει πρωτοκόλλου) και αυτό που μας απάντησε Ηταν οτι δεν ήθελαν να μας φορτώσουν με έξοδα. Τους ρωτήσαμε γιατι δεν μας είπατε οτι μπορεί να υπάρξουν επιπλοκές και να πεθάνει; και η απάντηση ήταν "δεν το γνωριζατε;" Αδιανοητες απαντησεις χωρις κανενα μερίδιό ευθύνης. Όμως όλη ευθύνη είναι δική τους καθώς δεν μου έδωσε έντυπο να υπογράψω εγω. Ωστόσο ας αναλάβει τωρα ο επιστήμονας τις ευθυνες του. Αμέλεια δεν είναι απλώς αντιεπαγγελματική – είναι επικίνδυνη. Και στην περίπτωσή μας, ήταν θανατηφόρα. Η απώλεια αυτή θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει αποφευχθεί, αν είχαν τηρηθεί σωστά τα πρωτόκολλα και αν είχαμε πλήρη ενημέρωση για τους κινδύνους. Ελπίζω η εμπειρία μας να αποτελέσει αφορμή για περισσότερη ενημέρωση, για επανεξέταση των φαρμάκων που χορηγούνται, απο χώρα προελεύσεως και ολα τα νομιμα πιστοποιητικά ώστε να μη βιώσει κανείς άλλος κάτι παρόμοιο. Εν κατακλείδι ενα υγιέστατο ζώο απεβίωσε μετα την επέμβαση "επιστημόνων" για το τίμημα των 85 ευρω. Συγχαρητήρια έγινες πλουσιότερος κατά 85 ευρώ
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025 μετα απο πυρπολισμό ενέσεων, χωρις ενημέρωση οτι μπορεί να υπάρξουν επιπλοκές, χωρις να υπογράψω κάποιο επίσημο έντυπο(βάσει νομοθεσίας)οτι υπάρχει πιθανότητα να προβεί σε θάνατο και αναλαμβάνει ο ιδιοκτήτης την ευθύνη, χωρις εξετάσεις αίματος ( βάσει νομοθεσίας) χωρίς ορό κατά τη διάρκεια της χειρουργικής επέμβασης, χωρίς ίχνος επαγγελματισμού, χωρίς ίχνος ανθρωπιάς σε ουτε 72 ώρες βρήκα τον σκύλο μου στο πάτωμα νεκρό. Δεν θα περιγράψω το συναίσθημα μου και θα επικεντρωθώ μονο στο οτι εύχομαι ολόψυχα να μην συμβεί ποτέ και σε κανέναν. Όταν μετα ρώτησα τον "γιατρό" γιατι δεν με ενημέρωσε και γιατί δεν ακολούθησε τις νόμιμες διαδικασίες είπε οτι "αυτό το ξέρατε", "θα σε φόρτώνα με έξοδα" και "έτσι κάνουμε σε όλους". Εφόσον είστε στο πορτοφόλι μου και δεν θέλατε να με φορτώσατε με έξοδα ελάτε τωρα και στην ψυχολογική μου κατάσταση η οποία αναβλύζει θλίψη και οδύνη. Έχετε ο καθένας κάθε δικαίωμα να έρθετε σε επαφή μαζί μου ώστε να σας δωσω οποιαδήποτε διευκρίνηση ζητήσετε. Επανέρχομαι και τα λέω οσο πιο περιληπτικά γινεται απο εδώ γιατί ο κόσμος οφείλει να γνωρίζει. ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Ο κάθε γιατρός-υπάλληλος την μερα εκείνη έκανε και μια ένεση στο σκύλο. Πρώτα ξεκίνησε ο ιδιοκτήτης, έπειτα λέει στον αλλο γιατρο "έλα κανε του και την αλλη να μπείτε". Και η απαντηση ήταν "εσυ δεν το ξεκινησες? Γιατί δεν το συνεχίζεις τωρα." Ενα καμουφλαρισμένο άγχος για το ποιος θα βάλει στο σωμα του σκύλου μου την ουσία που τον σκότωσε . Ήταν μια διαμάχη μεταξύ των δυο ποιος θα αποφύγει να πάρει την ευθύνη. Παρόλα αυτά, το σκυλι πήγε να ξυπνήσει κατά την διάρκεια της επέμβασης και του ξανακάνανε ένεση. Μετα απο λίγη ώρα ξανακάνει μια ένεση να ξυπνήσει ο σκύλος. Μετά το χειρουργείο το σκυλι είχε επί σχεδόν 30 λεπτά σπασμούς και η αγχωμένη υπάλληλος έλεγε ότι το σκυλί εχει σπασμούς και "ξανακουμπωνει" αλλη μια ενεσούλα. Το σκυλί το πήρα σε κατάσταση μέθης μετα απο την συμβουλή του ιδιοκτήτη κτηνιάτρου. Όταν μίλησα τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη κάποιες ημέρες πριν το συμβάν. Ανέφερα οτι θέλω να κάνω μια Στείρωση. Η μόνη ερώτηση του ιδιοκτήτη ήταν αν ειναι αρσενικό ή θηλυκό γιατί προφανώς η τιμή διαφέρει. Δεν με ρώτησε ουτε ηλικία ουτε ιστορικό ουτε γιατί θελω να το κάνω πολλά γιατί που θα μπορούσαν να με αποτρέψουν απο όλο αυτο. Όταν λοιπόν πήγα τον σκύλο τον ρώτησα για την ανάπτυξη του γιατί ήταν μόνο 11 μηνών και είπε "οχι δεν θα εχει κανένα πρόβλημα ίσα ίσα θα ειναι καλύτερα ". Το πέτυχες. Είναι πολύ καλύτερα, ΝΕΚΡΟ. Το τίμημα γιαυτό 70ερυω για την επέμβαση 15 ευρώ για την αντιβίωση. Το ψυχικό δικό μου τίμημα ανεκτίμητο. Απορώ γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι σε λάθος επαγγέλματα. Αφού αγαπάτε το χρήμα ακολουθήστε αλλο κλάδο, εδώ ο κλάδος αυτός απαιτεί ενσυναίσθηση τουλάχιστον. Αγαπητοί συνάνθρωποι δεν ειμαι κτηνίατρος να ξέρω και γιαυτό πήγα σε εναν ειδικό που αποδείχθηκε έμπρακτα που κακώς εμπιστεύτηκα την ζωή του σκύλου μου. Τα μεγάλα λόγια σας γιατρέ δεν συμβαδίζουν με τις πράξεις σας και αυτό ο κόσμος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ.
Πληροφορίες σχετικά με ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε.
Διεύθυνση
ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε. βρίσκεται στην τοποθεσία Βασιλικών 25, Λαμία 351 00, Ελλάδα
Τηλέφωνο
Ο τηλεφωνικός αριθμός του ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε. είναι +30 2231 035921
Ιστοσελίδα
Η ιστοσελίδα της ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε. είναι: sotiriou-pet.gr
Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα: 08:00–21:00
Τρίτη: 08:00–21:00
Τετάρτη: 08:00–21:00
Πέμπτη: 08:00–21:00
Παρασκευή: 08:00–21:00
Σάββατο: 08:00–16:00
Κυριακή: Κλειστό