Εγκώμιον

📍 Πετ σοπ στην Κορυδαλλός

8.3
Εγκώμιον

Το Εγκώμιον, στον Κορυδαλλό, αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για γλυκό και αλμυρό σνακ. Προσφέρει μια ευρεία ποικιλία κρέπας, βαφλών και παγωτών, με δυνατότητα παρασκευής σε διάφορους συνδυασμούς. Η έμφαση δίνεται στην ποιότητα των υλικών και την ευχάριστη ατμόσφαιρα του χώρου.

Παρόλο που έχει αποκτήσει μια σταθερή πελατειακή βάση, ορισμένες αναφορές υποδεικνύουν διακυμάνσεις στην ποιότητα και την τιμολόγηση συγκεκριμένων προϊόντων. Συνιστάται να ελέγχετε προσεκτικά τις επιλογές σας και να ρωτάτε για τις τιμές πριν την παραγγελία σας, ώστε να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Χαρακτηριστικά και υπηρεσίες της Εγκώμιον

Επιλογές εξυπηρέτησης
  • Θέσεις σε εξωτερικό χώρο
  • Παράδοση χωρίς επαφή
  • Διανομή
  • Φαγητό σε πακέτο
  • Φαγητό στον χώρο
Σημαντικότερα
  • Πολύ καλές επιλογές μπίρας
  • Πολύ καλό επιδόρπιο
  • Πολύ καλός καφές
Δημοφιλές για
  • Πρωινό
  • Μεσημεριανό
  • Δείπνο
  • Μοναχικά γεύματα
Προσβασιμότητα
  • Είσοδος με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
  • Τουαλέτα με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
  • Χώρος καθημένων με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο
Προσφορές
  • Αλκοόλ
  • Γρήγορο γεύμα
  • Ιδιωτική τραπεζαρία
  • Καφές
  • Κοκτέιλ
  • Κρασί
  • Μπίρα
  • Οινοπνευματώδη ποτά
  • Φαγητό αργά το βράδυ
Επιλογές γεύματος
  • Πρωινό
  • Brunch
  • Μεσημεριανό γεύμα
  • Δείπνο
  • Τροφοδοσία
  • Επιδόρπιο
  • Χώρος με καθίσματα
  • Σερβίρισμα
Παροχές
  • Τουαλέτα
Ατμόσφαιρα
  • Εύκολα
  • Ήσυχη ατμόσφαιρα
  • Μοντέρνο
  • Φιλόξενο
Πελάτες
  • Ομάδες
  • Φοιτητές πανεπιστημίου
Σχεδιασμός
  • Δέχεται κρατήσεις
Πληρωμές
  • Πιστωτικές κάρτες
  • Πληρωμές από κινητά μέσω NFC
  • Χρεωστικές κάρτες
Παιδιά
  • Διαθέτει αλλαξιέρα
  • Καλό για παιδιά
  • Κατάλληλο για γενέθλια παιδιών
  • Παιδικό μενού
  • Ψηλά καθίσματα
Χώροι στάθμευσης
  • Στάθμευση στον δρόμο χωρίς χρέωση
Κατοικίδια
  • Επιτρέπονται οι σκύλοι

Εγκώμιον βρίσκεται στην θέση 6 από συνολικά 18 στη λίστα πετ σοπ στην Κορυδαλλός

Κριτικές πελατών

★★★★★
★★★★★

Εγκώμιον έχει βαθμολογία 4.3 από 5 βασισμένο σε περισσότερα από 2093 κριτικές στη Google

Βάσια

Έκανα μια παραγγελία σε μια κρέπα από το μενού και είχα αφαιρέσει ένα υλικό, και όμως μου το χρέωσαν κανονικά στο μενού 9,70 ενώ όταν είχα φάει την ίδια κρέπα χωρίς αυτό το υλικό στο μαγαζί, μου το είχαν χρεώσει 6,80. Όταν πήρα τηλέφωνο, ο ταμίας μου είπε ότι όταν παραγγέλνουμε μέσα από το μενού το χρεώνει όπως είναι στο μενού ανεξάρτητα με το αν έχω βγάλει ένα υλικό και ότι ο σερβιτόρος το χρέωσε διαφορετικά τότε. Μάλιστα μου τόνισε ότι αν την είχα παραγγείλει με τα υλικά που ήθελα τότε δεν θα ήταν στην τιμή του μενού, δηλαδή αν απλά έλεγα αυτά τα υλικά θα μου το χρέωναν διαφορετικά και ας ήταν η ίδια κρέπα? Επιπλέον η κρέπα είχε έρθει κρύα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Ξεκάθαρη κλεψιά και κοροϊδία, δεν γίνεται μια κρέπα με τεσσερα υλικά μέσα που μπορώ να τα φτιάξω με πολύ λιγότερα χρήματα, να κάνει 10 ευρώ και να είναι και μικρότερη από ότι ήταν παλιά. Πολύ απογοητευμένη! Χρόνια παίρνω από αυτό το μαγαζί αλλά δεν πρόκειται να ξανά παραγγείλω.

Βάσια ☆ 2/5
Jack V

Ας αρχίσω λέγοντας ότι επισκέπτομαι το συγκεκριμένο μαγαζί τα τελευταία 2 χρόνια ανά χρονικά διαστήματα. Είχα φάει το 2023 την καλύτερη κρέπα που έχω φάει ποτέ σε μαγαζί με κρέπες, παρόλα αυτά τις τελευταίες τρείς επισκέψεις μου κάθε φορά και χειρότερα, άλλαξε ο τρόπος παρασκευής, από τετράγωνη έγινε ορθογώνια, έγινε "έκπτωση" στα υλικά και γενικά φαίνεται ότι δεν δίνουν όση αγάπη όσο πρέπει . Πιθανό να άλλαξε ο κρεπιέρης; πιθανό να μην δίνουν τόσο έμφαση πλέον στις κρέπες αλλά στην εμφάνιση του μαγαζιού; (Παρόλο που και αυτή δεν είναι τίποτα σπουδαίο). Μοναδικό που ήταν άξιο επαίνου ήταν το σέρβις που έχει μείνει αμετάβλητο. Δεν θα το επισκεφτώ ξανά απ' ότι φαίνεται μιας και πλέον μου φαίνεται αδιάφορο και μουντό (τουλάχιστον στον τομέα της κρέπας). Βάζω και δύο φωτογραφίες από μια "φανταστική" κρέπα και μια παντελώς αδιάφορη άγευστη. Μαντέψτε....

Jack V ☆ 2/5
blizzard blizzard

Μεγάλο και ευρύχωρο μαγαζί με άνετα τραπέζια. Πήραμε βαφλάκια με φυστικοβούτυρο πραλίνα γάλακτος και μπανάνα με 1 μπάλα παγωτό βανίλια απο πάνω και ενα παγωτό με 2 γεύσεις φιστίκι και καραμέλα .Τα βαφλάκια δεν ήταν τραγανά όμως η γέμιση τους ηταν πλούσια και γευστική. Η μπάλα παγωτό ηταν αδιάφορη γευστικά είχε όμως ωραία υφή. Λίγο ακριβό μαγαζί για την περιοχή. Αξίζει μια δοκιμή.

blizzard blizzard ☆ 3/5
Λευτέρης Freeze

Μετά το μπάνιο που απολαύσαμε στο Λουτράκι, σήμερα Κυριακή αναχωρήσαμε για το Εγκώμιον πλατεία Βενιζέλου και απολαύσαμε όλοι καφέ και μετά παγωτό! Γενικά σαν ποιότητα ότι καλύτερο!

Λευτέρης Freeze ☆ 5/5
Δημήτρης Χαραμής

Έκανα παραγγελία κρέπας στην οποία πρόσθεσα μέσα αυγό βραστό… Στην κυριολεξία είναι ότι πιο απαίσιο δοκίμασα ποτέ στη ζωή μου…. Και είναι ντροπή για το μαγαζί σας να σερβίρεται στον κόσμο αυγό που βρωμάει…!!! Αν βαριέται το προσωπικό να βράσει ένα καινούργιο φρέσκο αυγό μπορείς πολύ απλά να με πάρεις τηλέφωνο και να με ενημερώσεις ότι δυστυχώς δεν έχω αυγό.ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.

Δημήτρης Χαραμής ☆ 1/5
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

Επισκευθήκαμε το κατάστημα σήμερα το απόγευμα 7 ατόμα, εκ των οποίων 3 παιδία. Παραγγείλαμε εκτός των άλλων 2 κρέπες Mediterranean και 2 chicken fingers για τα παιδιά. Οπως φαίνεται και στον κατάλογο, η κρέπα αναφέρει ότι περιέχει φέτα, αυτό όμως που πραγματικά είχε, ήταν λευκό τυρί, το οποίο το πουλάει για φέτα. Πρώτο φάουλ. Πλήρης εξαπάτηση. Δεύτερο τεράστιο κ ασυγχώρητο φάουλ ήταν τα chicken fingers. Εκ πρώτης όψεως φαινόταν παραψημενα με πολύ λάδι. Δεν κοβόταν με τίποτα, ήτανε τηγανισμένο δεύτερη φορά για να είναι ζεστό και το χειρότερο από όλα ήταν ότι αυτή που δοκίμασα ευτυχώς εγώ και όχι το παιδί, βρωμουσε και είχε απαίσια γεύση λες κ ήταν σάπια. Κ κόστος; Σχεδόν 12 ευρώ. Επέστρεψα πίσω το πιάτο με τα χειρότερα σχόλια στην σερβιτόρα, η οποία μας πρότεινε να μας φέρει άλλες, αλλά σιχάθηκα. Δυστυχώς για το μαγαζί, είμαστε πολλά χρόνια πελάτες, κ παρόλο τις αυξήσεις και την εμφανή μείωση της ποιότητας( η ζύμη της κρέπας δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες χρονιές) συνεχίζαμε να το στηρίζουμε. Μέχρι εδώ όμως.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ☆ 1/5
ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ

Εξαιρετικό φαγητό. Άμεση εξυπηρέτηση φιλικό προσωπικό. Και δεν ξέρω τι έχουν κάνει; Άλλαξαν μάγειρα; Τα φαγητά την τελευταία φορά ήταν πολύ πιο νόστιμα από παλαιότερα!! Και οι τιμές λογικές!! Θα ξαναπάμε σίγουρα!!

ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ☆ 5/5
Δείτε όλες τις κριτικές

Πληροφορίες σχετικά με Εγκώμιον

Διεύθυνση

Εγκώμιον βρίσκεται στην τοποθεσία Σουρή, Πλ. Ελ. Βενιζέλου 62, Κορυδαλλός 181 20, Ελλάδα

Τηλέφωνο

Ο τηλεφωνικός αριθμός του Εγκώμιον είναι +30 21 0497 3463

Ώρες λειτουργίας

Δευτέρα: 08:00–00:00
Τρίτη: 08:00–00:00
Τετάρτη: 08:00–00:00
Πέμπτη: 08:00–00:00
Παρασκευή: 08:00–01:00
Σάββατο: 08:00–01:00
Κυριακή: 08:00–01:00

Επικοινωνία Εγκώμιον

    Παρόμοιες εναλλακτικές λύσεις κοντά στο Εγκώμιον

    Go up